Upozornění návštěvníkům

Vítejte na mích stránkách, které jsou věnovány chovatelům morčat. Já nemám vlastní chovnou stanici ale chovám tzv. Hobbychov. Doufám že se vám tu bude líbit. Stránky jsem založila 18.10.11 proto tu není tolik článků. Na více informací mi mužete napsat na stránce www.kralici.cz/morcata kde jsem jako uživaelka Kleopatra17.

www.kralici.cz/morcata/alba.asp?mode=prehled&uid=4898



středa 19. října 2011

# VRH A #

VRH A
 spolu od 6.2.2011
* 28.4.2011
Otec:Hugo A Cardinall (brindl červená s černou)   Matka: Kleo A Cardinall (čoko,bílá,ice cream)
*14.3.2010                                                                 *16.8.2010
X
_____________________________________________________________________

      
                      
                              ♀  * Ariel (holčička)                                        
                                            * barva: červená-čoko-bílá                                          
 * váha při narození: 85g     
  * V JINÉM DOMOVĚ   
        
 
♀ * Apple (holčička)
* barva: brindl červená s černou
* váha při narození: 100g
* V JINÉM DOMOVĚ

♀ * Angie (holčička)
*barva: oranž s bílou
*váha přinarození: 105g
* DOMA ZŮSTÁVÁ

1 komentář:

  1. Ahoj Naty! :o) Jsem ráda, že jsi se ozvala. A máš pravdu. Když má člověk hobby chov nezáleží na nějakém křížení (člověk si může zkřížit co chce s čím chce, ačkoliv všechno má své meze, že). A jak si říkala - ve volné přírodě se těžko ptají sebe na vzájem. ;) Hlavní je to, že je Vikynka i maličké v pořádku. :o))) Už se těším na fotografie, které v budoucnu pořídíš.. Jinak, taky mám hobbychov morčat. :o)
    http://carbonebones.webnode.cz/
    A facebook mám, ale chodím tam ještě míň jak na blog. :oD Takže by z toho asi nic stejně nebylo... ;(

    ketsi, www.wickymorce.blog.cz

    OdpovědětVymazat