Upozornění návštěvníkům

Vítejte na mích stránkách, které jsou věnovány chovatelům morčat. Já nemám vlastní chovnou stanici ale chovám tzv. Hobbychov. Doufám že se vám tu bude líbit. Stránky jsem založila 18.10.11 proto tu není tolik článků. Na více informací mi mužete napsat na stránce www.kralici.cz/morcata kde jsem jako uživaelka Kleopatra17.

www.kralici.cz/morcata/alba.asp?mode=prehled&uid=4898



pondělí 26. prosince 2011

Krásné Vánoce a Nový Rok 2012 !

Všechno dobré do Nového roku 2012. Vám přejeme.





:)))) 

1 komentář:

  1. Ahojky.:o) Mám se dobře, ve škole jsem teda v poslední době vytížená, ale tak jinak to jde. :) A nedivím se, že tě štve, že je nemůžeš mít doma. To my všechny chlupáčky máme doma na chodbě, vídám je denně, 24hodin a někteří mi vidí i do pokoje. :oD A Chs nám ještě neschválili, prozatím čekám. ;o( Avšak do 10.3. by měla být nejpozději schválena! :o))) Teda asi... A nového? Hm, těžká otázka. Netuším, kdy jsi byla u mně naposledy a tak jaksi netuším, jaký stav morčat byla tehdy a tak. Ale to je fuk. No, máme novou morčecí posilu - samičku texela, bílá s černou. Na to, že je z pěti miminek je fakt veliká. :o) Krásná mohutná, opravdu lituji, že má málo černé a nemůže do standardu A na výstavy. :o( Ale na její miminka se těším, plánujeme ji připustit teďka někdy v březnu, asi kolem 10-20.3. a to s červeno-bílým výstavním samečkem, také texel. :o) Celkem vtipný, že oba dva mají rodiče sheltie a sami jsou texelové. :oD A pak ještě máme novou posilu ve formě červeno-bílého šeltiího samečka, až z Vysočiny. :o)) Je to krasavec.
    A jinak nám k našemu obrovskému překvapení přišla samička na krytí, až z Pardubic z ChS k Mathisovi (šeltie, čokoládová) tak jsem z toho nadšená, celkem. :o) Ze začátku jsem se bála, aby se něco samičce nestalo, ale naštěstí je všecko OK (musím zaklepat). Je to barevná šimlička, německá. :o)
    A MÁME PRVNÍ VRH MIMINÉK!!!! :o) Narodila se nám trojčátka, pravděpodobně všechno aguti. U samičky, které je k mému překvapení dokonce SATÉN (nečekala jsem :o)), tak zatím netuším, co by to mohlo být za barvu. Tipuji aguti zlatá, ale přijde mi to jako blbost chvílemi. Tak ještě netuším, co zač je. A pak jsou dva satén genoví samečci, jeden aguti krém a druhý aguti oranž. :o) Andrew, Aaron a Audrey. :o))) Ostatně všechny novinky mám zde: http://lawanga.webnode.cz/ . Jsou tam i fotky mimísků a všech mojich současných (osmi) morčat. A mám taky další březí samičku, Carmen. Je to červeno-bílá coronetka a rodit by měla cca od 10.3., nějak tak. :o)))) A nic nového asi zřejmě není. A co Ti tvoji chlupáčci? :o)))

    ketsi (wickymorce.blog.cz)

    OdpovědětVymazat