Upozornění návštěvníkům

Vítejte na mích stránkách, které jsou věnovány chovatelům morčat. Já nemám vlastní chovnou stanici ale chovám tzv. Hobbychov. Doufám že se vám tu bude líbit. Stránky jsem založila 18.10.11 proto tu není tolik článků. Na více informací mi mužete napsat na stránce www.kralici.cz/morcata kde jsem jako uživaelka Kleopatra17.

www.kralici.cz/morcata/alba.asp?mode=prehled&uid=4898



neděle 4. prosince 2011

# Už je tu Prosinec #

Ahoj omlouvám se, že jsem tu dlouho nebyla, ale měla jsem hodně starostí ohledně školy. No přijde mi, že to fakt hrozně rychle uteklo, ale jsem ráda že už je prosinec. Ta atmosféra ta výzdoba ááá... už se těším. Jinak u nás se nic neděje vše při starym. Projížděla jsem fotky nedávno a koukala na fotky z léta docela mi to chybí to běhaní na chatě koupání v rybníku blbnutí s bratrancem...ach ty časy..


1 komentář:

  1. Ahojky. Děkuji moc za pochvalu morčatárny (jsem z ní nadšená - konečně máme kvalitní a pěkné bydlení pro morčáky).
    A na dně máme lino. ;) Je to praktické a většina chovatelů jej má na dně ubikací, pokud je mají ze dřeva.. Lépe se to z tama berou i počůrané hobliny a lépe se to umývá. :o)
    PS: Na horách si to užij! ;)

    www.wickymorce.blog.cz

    OdpovědětVymazat