Upozornění návštěvníkům

Vítejte na mích stránkách, které jsou věnovány chovatelům morčat. Já nemám vlastní chovnou stanici ale chovám tzv. Hobbychov. Doufám že se vám tu bude líbit. Stránky jsem založila 18.10.11 proto tu není tolik článků. Na více informací mi mužete napsat na stránce www.kralici.cz/morcata kde jsem jako uživaelka Kleopatra17.

www.kralici.cz/morcata/alba.asp?mode=prehled&uid=4898



neděle 23. října 2011

# Americký Teddy & Anglický Rex #

AMERICKÝ (US) TEDDY – DRSNOSRSTÉ MORČE •
Srst je souměrně krátká a hustá, bez přesahujících delších chlupů. Je hrubá a krepovitá, roste kolmo od těla a nepřesahuje délku 3 cm. V srsti nejsou žádné rozety (vírky) nebo pěšinky dělící srst. Americký teddy je je vzhledově totožný s anglickým rexem, rozdíl je pouze genetický.


ANGLICKÝ REX – DRSNOSRSTÉ MORČE •
Srst je souměrně krátká a hustá, bez přesahujících delších chlupů. Je hrubá a krepovitá, roste kolmo od těla a nepřesahuje délku 3 cm. V srsti nejsou žádné rozety (vírky) nebo pěšinky dělící srst.


© NoCopy text a obrázky: administrator

1 komentář:

  1. Ahoj Natuško, jsem ráda že jsi se ozvala. :o) Včera jsem přemýšlela nad tím, kde jsi tak dlouho. Nakonec jsem Tě nechtěla otravovat zbytečným komentářem, protože mě napadlo, že máš určitě dost svých starostí - a taky že jo. :)
    Musím říct, že mě docela děsíš. Taky mě čeká přechod na střední, mám docela obavy. Snad to nebude tak šílené.. Tak ať se Ti začne dařit a snad to s těmi známkami nebude až tak strašné a bude líp. :)))
    A pozdravovat morčáky budu. ;) Taky je pozdrav a pošli jim pusinku! :o* Mimochodem Viky (myslím, že ona) jak porodila to maličké,.. Jak se má, drobeček? :) Máte jej ještě? Jinak co se týče Huga, ještě že se mu zahojilo. :) U mně nic nového není,.. Jedině tak to, že jsme s mamkou daly do stavění morčatárny. :o) Tak jsem zvědavá, jaký bude konečný výsledek. A taky se chystáme připustit naši samičku Amy s Mathisem, ale to až příští týden, nejspíš. Ale jinak je všechno při starým. Morčáci stárnou, papají, maj se dobře a celkově jinak nic takhle není. ;)
    Tak si užij zdobení. ;) To já perníčky budu letos také péct, ale na zdobení kašlu. :D Projednou..

    ketsi, www.wickymorce.blog.cz

    OdpovědětVymazat